S.C. ROTEC S.R.L. Buzău, fiind angajată într-o politică de asigurare a satisfacerii cerințelor clienților și ale altor părți interesate, își orientează toate acțiunile pentru realizarea produselor la un nivel calitativ superior.
În acest scop, Managementul de la cel mai înalt nivel își exprimă angajamentul pentru:
Menținerea Sistemului de management al calității implementat și certificat în conformitate cu cerințele standardului SR EN ISO 9001:2015 și pentru îmbunătățirea continuă a eficacității acestuia, prin:
- menținerea sub control a proceselor identificate și asigurarea resurselor;
- comunicarea, în toată organizația, a importanței satisfacerii cerințelor clienților, precum și a celor legale și reglementate;
- asigurarea aplicării celor 7 principii de management enunțate în Manualul Sistemului de management integrat, obținând, prin aceasta, conștientizarea către calitate a întregului personal; restabilirea anuală a obiectivelor calității;
- conducerea analizelor efectuate de management;
- asigurarea calității produselor în conformitate cu cerințele specificate și la termenele convenite;
- îmbunatățirea continuă a sistemului de management de calitate pentru a se adapta tuturor cerințelor.
Satisfacerea cerințelor clienților constituie obiectivul principal al organizației referitor la calitate, alături de menținerea sub control a proceselor și de reducerea numărului reclamațiilor. Politica referitoare la calitate asigură cadrul pentru analizarea periodică a obiectivelor calității și, atunci când este cazul, le reformulează, în scopul adecvării continue a acesteia.
Prezenta declarație a fost difuzată și prezentată tuturor responsabililor proceselor identificate, care trebuie să implementeze, mențină și îmbunătățească Sistemul de management al calității în conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2015, componentă a Sistemului de management integrat calitate-mediu.